Sep 212010
 

Pfff wat gaat de tijd hard. In de afgelopen weken/dagen is de andere koppelomvormer weer in de bak gegaan. Het weer terug monteren was een fluitje van een cent vergeleken met het er onderuit halen… De truck is om je motorblok iets naar achter te kantelen (eerst je motorsteun losmaken) en dan de schroeven los te maken van onderaf. Dus tussen de automaatbak en de onderkant van de auto in. Ja, inderdaad middels die geweldig lange verlengdingen aan je ratel.

Afgelopen zaterdag middag (na 12:00) schroefde ik de startmotor weer op zijn plek. @#$%!@^% brak het bakkelieten beschermkapje af. Dus gister is hij weer gerepareerd en vandaag gemonteerd.

%@^%$@&% helemaal niks bij het starten. Lampjes gaan branden. Relaisbrandstofpomp zegt klik en verder niets. De startmotor schakelt niet in.

Nu vond ik in de documentatie de manier om de beveiliging in de schakelpook uit te schakelen (roze en blauwe draad doorverbinden). Dat gaan we maar eens proberen. Natuurlijk wel met een extra auto aan de accu omdat die ws leeg is.

Als laatste wil ik proberen om de startmotor direct aan de accu te hangen. Als ik het goed begrijp moet ik dan de dikke kabel van de startmotor verbinden met de plus van de accu.

Werkt dat niet, dan ga ik het opgeven… en de cavalerie inroepen want ik ben het meer dan gruwelijk zat.

Sorry, the comment form is closed at this time.

%d bloggers like this: